Pravidla pro řešení
OBJEDNÁVKY:
- Objednávka v systému B2B – http://www.b2b.fave.cz (registraci zajistí obchodní zástupce)
- Objednávka v systému MODUL DEALER B2B – http://www.fave.cz (registraci zajistí OZ)
- Telefonická objednávka prostřednictvím OZ (obchodní zástupce)
- Emailová objednávka – Email: objednavky@fave.cz
- --------------------------------------------
- Při zadávání objednávek prostřednictvím systémů B2B nebo MODUL DEALER jsou uvedené ceny platné pro takto zadanou objednávku a propisují se do přijaté objednávky.
- Objednávkám zaslaným jiným způsobem jsou přiřazeny ceny při zpracování dle našich aktuálních cen, bez ohledu na uvedenou cenu v objednávce zákazníka. VELKOOBCHOD FAVE, s.r.o. nebude zasílat potvrzení o přijaté objednávce včetně platných cen objednaných položek a vyčkávat na jejich odsouhlasení zákazníkem. Zasláním objednávky ke zpracování zákazník potvrzuje, že je s aktuální cenou objednaného zboží seznámen a tuto cenu akceptuje.
- Aktuální ceny jsou dostupné v obj.systémech B2B a MODUL DEALER nebo na vyžádání u svého obchodního zástupce.
- --------------------------------------------
ZMĚNY OBJEDNÁVEK, DOPLNĚNÍ, INFORMACE – Email: objednavky@fave.cz
- při komunikaci uvádějte název firmy, nebo číslo objednávky
REKLAMACE:
ROZDÍLY / KVALITATIVNÍ NEDOSTATKY V DODÁVCE ZBOŽÍ – Email: reklamace@fave.cz
- nutné nahlásit do 2 pracovních dnů – pouze písemně
- uvést vždy číslo faktury nebo dodacího listu
- uvést naše číslo zboží, počet předmětných kusů, popis závady
- u poškozeného zboží při přepravě pořiďte fotografii.
CENA ZBOŽÍ VE FAKTUŘE
- řeší výhradně obchodní zástupce
ZBOŽÍ U ZÁKAZNÍKA
- řešit ve spolupráci s obchodním zástupcem
- sepsat reklamační protokol - formulář XLS (tabulka) / formulář PDF (tiskopis)
- odeslat info na mail OZ
- nebo Email: reklamace@fave.cz
- připravit zboží k prohlédnutí OZ či odvezení
VRATKY ZBOŽÍ:
- řeší výhradně obchodní zástupce
- sepsat protokol o vrácení (reklamační protokol) - formulář XLS (tabulka) / formulář PDF (tiskopis)
- zboží ke vrácení musí být v původním obalu, nepoškozené, bez dalších polepů a popisů.
DOBROPIS:
- vystavuje REKLAMAČNÍ oddělení – Email: reklamace@fave.cz na základě ukončené a oprávněné písemné reklamace
- DOBROPIS je zasílán elektronicky na uvedenou emailovou adresu zákazníka.
ZÁPOČET:
- návrh na zápočet oprávněných dokladů zasílejte na Email: uctarna@fave.cz , včetně vašeho potvrzení dokumentu.
- z naší strany potvrzené vzájemné zápočty budou odesílány elektronicky na emailovou adresu zákazníka
DODRŽENÍM TĚCHTO PRAVIDEL SPOLEČNĚ DOCÍLÍME HLADKÉHO PRŮBĚHU ŘEŠENÍ.